poniedziałek, 18 sierpnia 2014

1 Miesięczny przegląd fotografów


Witajcie! Gotowi na miesięczny przegląd fotografów?
 O co w tym chodzi, jak się tu znaleźć i tak dalej, dowiecie się na moim fanpage'u.



Zgłoszeń była masa, jestem zaskoczona! Zdjęcia na prawdę piękne, ale najchętniej czytałam te wiadomości w których umieszczaliście historie swojego fotografowania lub co was inspiruje i tak dalej. Wiem, że nie pisałam na blogu, że powstało takie coś, ale teraz już nawet tu będziecie wiedzieć, że będzie taki przegląd co miesiąc i będziecie mogli się zgłaszać. Odsyłam na fanpage na facebooku.

KOLEJNOŚĆ NIE MA ZNACZENIA!

1. Marzena Szafran




2. Monika Gajos



Co fotografuję? W swoich pracach przede wszystkim staram uchwycić emocje, cząstki niepowtarzalnych chwil. Nie lubię powielać schematów, staram się w każdym znaleźć coś oryginalnego i to przekazać w swoich pracach. Chcę, aby miały one jakiś głębszy sens. Uwielbiam współpracować z ludźmi i zwierzętami, choć to pracę z tymi drugimi uznaję za dużo trudniejszą. Przy nich uczę się cierpliwości wytrwałości w dążeniu do wyznaczonego celu, a to dla fotografa niezwykle cenna lekcja!

3. Anna Gołębiewska



Najbardziej interesuję mnie fotografia niemowlęca i to ja chciałabym bardzo pokazać. 
Fotografią niemowlęcą zaczęłam się interesować po urodzeniu 
swoich dzieci i teraz chcę rozwinąć skrzydła w tej dziedzinie. 

4. Krzysztof Staszkiewicz


Nazywam się Krzysztof Staszkiewicz, mam 19 lat, a fotografia jest moją największą pasją od ok. 6 lat. 
Obecnie najczęściej fotografuję lotnictwo, ale nie tylko. 
Zdjęcia robię również na każdej imprezie. Od maja 2012 roku prowadzę funpage'a na Facebooku,
a w lipcu 2012 roku założyłem blog. Blog miał wzloty i upadki, w czasie swojej świetności 
blog odwiedzało nawet po 100-150 osób dziennie, teraz po przerwie w dodawaniu zdjęć 
(brak czasu nawet na ich robienie) znów zacząłem dodawać, bo mam ich masę, 
no ale niestety popularnośćznacznie spadła (jak jest ok 20-30 wejść dziennie to mogę mówić o szczęściu).
Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje zdjęcia, a jednocześnie 
chciałbym życzyć wszystkim blogerom szczęścia i udanych kadrów.

> BLOG <
> FACEBOOK <

5. Aleksandra Makaruk


> BLOGSPOT <
> FACEBOOK <

6. Daria Tyborska


Nie wiem, czy ono jest moim najlepszym zdjęciem, aczkolwiek z ostatnich
kadrów, z tego jestem najbardziej dumna. 

Zaczęło się od zwykłych pstryczków cyfrówką, potem wiedziałam, iż
aparat będzie moim przyjacielem. Tak jest po dziś dzień. Kocham emocje,
a szczególnie ludzi, którzy nimi emanują i najczęściej fotografuję
"człeków" stąpających po tej ziemi. Staram się malować
światłem różne historie, te wesołe i te mniej zabawne również. Moje
zdjęcia będą dowodem na to, że kiedyś tam żyła sobie taka Daria, dla
której fotografia była tlenem, umożliwiającym funkcjonowanie.

> BLOGSPOT < 
> FACEBOOK <

***************************************
Oto wybrane przeze mnie najciekawsi fotografowie. Dlaczego tylko 6? Zgłoszeń było na prawdę bardzo dużo około 40, ale ogromnie dużo ludzi zamiast 1 zdjęcia wysyłało np. 9. Prosiłam o j edno, dlatego nie otwierałam takich wiadomości, bo rozpakowywanie wszystkich zdjęć jest czasochłonne. Pamiętajcie na następny raz o 1 zdjęciu. Tak samo nie reklamuję fotografów, którzy wysyłają wiadomości z samym zdjęciem i mówią, że nie mają żadnej strony. Pamiętajcie o co prosiłam na fanpage'u. Pozdrawiam !

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, bardzo mi miło i cieszę się niezmiernie, że znalazłam się w tej 6! :) Dziękuję!
    Wszystkie zdjęcia są fantastyczne, ale najbardziej chyba ujęło mnie zdjęcie Darii Tyborskiej, przepiękne!

    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, może i ja zgłoszę się na przyszły miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To dla mnie MEGA wyróżnienie :) Ogromne dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, Bardzo dziękuję za te wyróżnienie, bardzo wiele ono dla mnie znaczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi miło, że znalazłam się tutaj :) dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy post i blog :) dodaje do obserwowanych;)
    pozdrawiam
    www.iziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Credits

Zdjęcie z nagłówka autorstwa: hq-pictures.com