sobota, 20 września 2014

2 Miesięczny przegląd fotografów

Hej kochani! Kolejny miesiąc - kolejny przegląd fotografów. Oto wybrane przeze mnie perełki tego miesiąca. Zapraszam do obejrzenia, może znalazłeś/aś się tam ty! ;)



Od razu pragnę wspomnieć, że kolejność jest przypadkowa ;)

1. Klaudia Chohura



2. Wioletta Rusek

Zdjęcie zostało zrobionę na wakacjech: Italia Castel Vvolrurno, Lido Casetta Rossa.
 W piękny słoneczny dzień to miejsce jest po prostu stworzone dla fotografów :)



3. Sylwia Zglejszewska

Uwielbiam fotografować. Już teraz nie wyobrażam sobie życia bez trzymania aparatu w dłoni. Dzięki fotografii odrywam się od życia codziennego , pracy , nauki.. To czas praktycznie dla mnie i osób z którymi się spotykam. Choć uwielbiam również fotografować naturę, bo gdy nikogo niema skupiam się, wyciszam i to jest oderwanie od wszystkiego.



4. Klaudia Dera

Nazywam się Klaudia Dera. Fotografuję od kiedy tylko na rynku pojawiły się aparaty bez kliszy. Uwielbiam fotografować kobiety i ich piękno. Ale nie tylko ludzie są piękni, wszystko co nas otacza również! :) Po więcej zapraszam do mojego facebookowego albumu :)



5. Anna Pajerska

Marzycielka. Uwielbiam to, co niecodzienne. Inspiracje często ukradam ze snów.



6. Patrycja Serweta

Moja zabawa z fotografią zaczęła się w 2011 roku. Stała się moją pasją i oddaję się temu z wielką przyjemnością. W lutym 2014 r. skończyłam kurs fotografii dla początkujących, dzięki czemu moje umiejętności wskoczyły na ciut wyższą półkę. Głównie pracuję z ludźmi, w takich sesjach czuję się najlepiej. Poza tym interesuje mnie fotografia fashion i studyjna. 
Aktualnie nie mam już aż tak wiele czasu na moje hobby jak w wakacje i jeszcze pół roku temu, ale w dalszym ciągu się rozwijam, jestem otwarta na konstruktywną krytykę i chętnie przyjmuję porady.



7. Sandra Ślusarek

Sandra Ślusarek, Moja historia nie będzie oryginalna.. po prostu od kiedy pierwszy raz chwyciłam za aparat wiedziałam, że to jest to! Wystarczyła kwestia czasu kiedy rodzice kupili mi pierwszą lustrzankę, którą bardzo chciałam i tak poszło. W portretach rozwijam się rok i chce rozwijać się dalej. Inspiracje czerpie ze wszystkiego co tylko możliwe.. ale polecam ten tumblr http://fakedreamland.tumblr.com na którego często wchodzę i działa na moją wyobraźnie do sesji :) Zachęcam do przejrzenia moich prac, ale moge też ocenić, i pomóc początkującym :) 



8. Krzysztof Patacz



9. Agata Idziak



10 komentarzy:

  1. A ja zapraszam również do mnie :)
    http://imsherry.tumblr.com/
    https://www.facebook.com/pages/Agnieszka-Sherry-Gniatkowska/290042517764965

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej zauroczyły mnie 1 i 5 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie ładne prace :)
    Zapraszam również do mnie : https://www.facebook.com/pudellkomarzen

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiekszość to zwyczajna amatorszczyzna. Słabiutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po to są te przeglądy, aby pokazać trochę amatorów, którzy dobrze zaczynają i ciekawe pomysły.

      Usuń
  5. Piękne prace <3
    Zapraszam do obejrzenia moich prac : https://www.facebook.com/paulinamlodawska.photography :)

    OdpowiedzUsuń

Credits

Zdjęcie z nagłówka autorstwa: hq-pictures.com