czwartek, 12 grudnia 2013

Jak przefarbować włosy?

W tym wpisie prosta i przydatna instrukcja na przefarbowanie włosów w Photoshopie.



W tej instrukcji ja farbuje tylko końcówki, ale wy możecie oczywiście całą głowę lub pasemka. Zależy od zdjęcia, światła i od tego co chcemy uzyskać.

1. Wybieramy zdjęcie które chcemy przerobić. Ja wybrałam takie:


2. Klikamy CTRL + SHIFT + N i tak tworzymy nową warstwę.
3. Po lewej w przyborniku wybieramy pędzel dowolnej wielkości.
4. Po prawej nad warstwami wybieramy Overlay.


5. Teraz wybieramy dowolny kolor na który chcemy zafarbować włosy. Ja wybieram różowy i farbuje jedynie końcówki. Jeśli przy malowaniu zauważycie, że kolor jest zbyt jasny, to się tym nie przejmujcie bo zaraz będzie wyglądał naturalnie. 
6. Gdy skończymy farbowanie wybranych obszarów nie zapomnijcie zmazać gumką farby która mogła wyjść poza kontury.
7. Teraz tak jak wspomniałam w punkcie 5, jeśli kolor wydaje nam się zbyt jaskrawy. To obok tego gdzie wybieraliśmy "overlay" jest opacity 100%, więc po prostu zmieniamy to na mniejszy procent.

Efekt:



2 komentarze:

  1. a jak to jest w przypadku portable cs4 z polskim językiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem nie mialam nigdy cs4, musisz pokombinowac

      Usuń

Credits

Zdjęcie z nagłówka autorstwa: hq-pictures.com