piątek, 16 stycznia 2015

Konkurs wygraj sesje zdjęciową 2015 ZAKOŃCZONY!


Oto informacje dotyczące zakończonego konkursu na sesje zdjęciową !



Dziś zakończył się konkurs na wygranie sesji zdjęciowej w swoim mieście!
Nazwisk i zdjęć wygranych modelek nie umieszczam na blogu, zgłoszenia, które wysłaliście przesłałam dalej do fotografów z danych miast i to oni dalej będą się kontaktować z wybraną osobą i umawiać z nią na sesję, także tylko osoba której odpisze fotograf z propozycją sesji wygrała konkurs, jeśli nikt nie odpisał na twój e-mail to znaczy, że nie zostałeś/aś wybrana/y. 

Jeśli któryś fotograf nie otrzymał ode mnie e-maila ze zgłoszeniami, 
oznacza to, że nikt nie zgłosił się do tego miasta.

PS. Jeśli któryś z fotografów nie chce wykonać sesji, (bo np. wybrane osoby nie odpowiadają
 mu z jakiegoś powodu) to już jego decyzja, nikt nie jest do tego zmuszony.


Pozdrawiam i mam nadzieję, że konkurs się podobał!
Gratuluje tym, którzy wygrają wymarzoną sesję zdjęciową w swoim mieście :)
Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Kurczę, miałam wysłać swoje zgłoszenie, ale jak zawsze zaspałam.
    Może jeszcze kiedyś zorganizujesz kolejną wersję takiego konkursu? Oczywiście, jeżeli efekty będą zadowalające :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zorganizuje kiedyś jeszcze taki konkurs, albo przynajmniej podobny, ale nie wiem kiedy, bo to dosyć czasochłonne :D

      Usuń
  2. czekam na kolejny taki konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć sory ,że spamie. Prowadzę blog od kilku dni i jestem, że tak powiem mało obcykana w temacie. Mam problem. Może mi pomożecie :/ Zdjęcia do postów nie chcą się przelewać! Kiedy już (może. nie wiem) się przeleją to okienko nie chce się za żadne skarby zamknąć! :d Jeśli ktoś może mi pomóc to pisać w komentarzach. Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, skąd pobrałaś photoshopa?

    OdpowiedzUsuń

Credits

Zdjęcie z nagłówka autorstwa: hq-pictures.com